UCAPAN

Thursday 1 May 2014

Celebrate Mother's Day



Mother's Day is approaching! It's a perfect time to reward your beloved mom for her love and care. Vacation to tourist attraction places in Kulim, Kedah or in Penang may be the best give on her special day. Show your appreciation to her by reserve your accommodation with Demotel.

Demotel is a simple motel located in the main road from Kulim to Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Affordable room prices and various interesting places to visit. Good choice if you trying to save your cost. Easy parking , near to restaurants, shopping complex and banks. We will help you the best to satisfy you. If you never try then try once! Call us now for your reservation.



Hari Ibu semakin hampiri! Inilah masanya untuk  anda memberi ganjaran terbaik kepada ibu tercinta untuk kasih sayang dan perhatian mereka. Percutian ke tempat-tempat tarikan pelancongan di Kulim, Kedah atau di Pulau Pinang merupakan pemberian yang terbaik  baginya.. Kini anda boleh  menempah dan menyambut harinya di Demotel .

Demotel adalah motel yang terletak di jalan utama iaitu Jalan Bukit Awi ( dari Kulim ke Bukit Mertajam, Pulau Pinang). Hargnya yang berpatutan dan terdapat pelbagai tempat menarik untuk dilawati. Pilihan yang baik jika anda ingin menjimatkan kos anda. Tempat letak kereta yang mudah, berhampiran restoran dan bank-bank. Kami akan membantu anda yang terbaik untuk kepuasan hati anda. Jika anda tidak pernah cuba, kini cubalah tempah dengan kami sekarang! Hubungi kami di talian 04-495 5000

No comments: